R. Kelényi Angelika: A ​porfészek ~ Az ártatlan ~ novella ~

Így, hogy már olvastam az Ártatlan sorozat első részét, azaz A grófnő árnyékában kötetet, sokkal többet mondott ezt a novella, mint korábban. Be kell vallanom a bűnömet: azt gondoltam, hogy ezzel kellene kezdenem a történetet, de semmit sem érettem az olvasottakból. Aztán a bravúros első rész után újra elolvastam a Porfészek című novellát, amit ezerszer jobban élveztem, mint korábban. 

Mindenkinek csak azt tudom javasolni, hogy ne ezzel kezdje Flóra és Mariani történetét! Sokkal nagyobb volt az élmény, hogy a női szemszög után megismerhettem az erősebbik nem gondolatait is. Beigazolódott a gyanúm, hogy Mariani az első pillanattól fogva vonzódott a mi kis Flóránkhoz. Kíváncsi lennék egy váltott szemszögű történetre is, garantáltan még jobban beleesnék a vitéz karakterébe, aki szűkszavú és néha idegesítően flegma tud lenni. 

Helyszín: Csejte, Báthory Erzsébet udvara


R. Kelényi Angelika, Terézanyu-díjas írónő 17. század elején játszódó regénye kalandos, izgalmas, és vérfagyasztó történetet mesél el. Ahogy azt már megszokhattuk, írása nem nélkülözi a romantikát, a politikai cselszövést és a korhű történelmi háttér megjelenítését sem.

A sorozat részei: 



Ha nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb értékeléseimről, akkor lájkoljátok be az 
~ Adry ~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!