Újévi fogadalmak - BOOK TAG

Lassan elcsitulni látszanak az év eleji "hangyák" nálam, így az új évi fogadalmaimmal is tudok kicsit fejben foglalkozni. Minden éven eldöntök pár dolgot, amit igyekszem az év első felében betartani, majd rá kell jönnöm, hogy vagy a kitartásommal vannak a bajok, vagy csak elfelejtem amit megfogadtam.

Ahogy a magánéletemben, úgy a könyvek terén is van pár újévi fogadalmam:
  • többet szeretnék olvasni
  • több magyar szerző munkájával ismerkednék meg 2018-ban
  • több bejegyzést írnék a blogra
  • nem csak könyvértékelések lennének a blogon a jövőben
  • aktívabb lennék a közösségi médiában
  • időre visszaviszem a könyvtári könyveket 
  • csak annyi könyvet kölcsönzök ki, amennyit a kölcsönzési határidő lejártáig el is tudok olvasni
  • csökkentem a saját könyveim el nem olvasottságát.


AniTiger molyos bejegyzésében láttam egy klassz újévi fogadalom book tag-et, amit bátorkodtam kitölteni én is :) (remélem nem gond senkinek)

Lássuk a kérdéseket!

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle.


Borsa Brown-tól évek óta szeretnék olvasni valamit, de csak nem tudom eldönteni, hogy mi is legyen az. A könyvtárban nagyon népszerű a Maffia ágyában sorozata, de közel ugyan annyian kölcsönzik az Arab sorozatát is. 
Közel múltban lehetőségem nyílott pár szót váltanom vele itt Zalaegerszegen, meggyőzött a megjelenése és a viselkedése, hogy őt olvasnom kell 2018-ban!  

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni.


Paula Hawkins: A ​víz mélyén
Megjelenése óta szeretném elolvasni, de valahogy még mindig nem vettem a kezembe, csak tologatom jobbra balra a polcon. 

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni.




Jane Austen: Emma
Régen nagyon sok Jane Austen regényt olvastam, de az Emma az mindig kimaradt, most ezen változtatni szeretnék, és 2018-ban végre először olvasni. 

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni.

Nem is egy könyv van, amit újra szeretnék idén olvasni, hanem egy teljes sorozat. Karácsonyra megkaptam a hiányzó köteteit a Harry Potter sorozatnak, a Titkok kamrájának a napokban neki is álltam, utána jöhetnek a többiek :)

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre.



2015 május 27 óta a várólistámon van a Emily Giffin Szívügyek című könyve, talán idén végre el is olvasom. 

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél




George R. R. Martin Trónok ​harca a maga 926 oldalával elég kis vaskos darabnak számít., egy jó pár estém része lesz 2018-ban. Szerintetek mennyi idő alatt olvasom el?

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél


Szaszkó Gabriella második regénye 2017 decemberében jelent meg, amit karácsonyra meg is kaptam, így ez az újévi fogadalmam 100%, hogy teljesülni fog. 

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén

Több is van! Idén elolvasta a Jézuska a levelemet, és ezek szerint jó is voltam nála, mert nagyon sok könyvet pakolt be a fám alá. Köztük van Szaszkó Gabriella második regénye a Beszélj hozzám, korábban említettem a Harry Potter könyveket, így azokat is újraolvasom idén. 

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2018-ban fogsz

Harry Potter? 

10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2018-ban fejezni

Nem igen olvasok sorozatokat, így erre a kérdésre nem tudok mit írni :(

11.  Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?


Mindig van tervem, kb tavaszig azt is tudom miket szeretnék elolvasni :) 
Örülnék ha 2018-ban 100 könyvet el tudnék olvasni a sok teendőm mellett. 

12. Bármilyen egyéb célkitűzés?

  • lefogyni
  • többet sportolni
  • sokat kirándulni



Drukkoljatok nekem, hogy idén minden álmom valóra váljon! :) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!