George Cooper: Gyalogút || Megjelenés előtti olvasás

Rejtő Jenő humora visszatért



Álomgyár Kiadó, 2017. 
352 oldal
Tervezett megjelenés 2017. szeptember 28. 

Fülszöveg: 

A Magánügyből megismert magánnyomozó, Dave Bexley ismét úgy érzi, minek elvállalni egy ügyet, ha kettőt is lehet – aztán jön a többi magától. Először egy bánatos víg özvegy orvul meggyilkolt férjének gyilkosát kell előkeríteni, majd egy bájakkal erősen megáldott hölgy zsarolóit megállítani. Tetejében még megtalálja a titkosszolgálat is, hogy elveszett biológiai fegyverek után kutasson. És, mivel a nap 24 órából áll, képbe kerül a korábban eltűntnek hitt, titokzatos Leslie Morton is, és az általa hajszolt mágnesfegyver. 
Bár Dave néha úgy érzi, csupán gyalog a sakktáblán – de tudjuk jól, akár egy gyalog is képes játékokat eldönteni.

⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫⧫


Nagy öröm volt számomra, hogy ezt az előolvasási lehetőséget kaphattam az Álomgyár Kiadótól! köszönöm újra! 

Csavarokban gazdag krimivel áll szemben az olvasó. Az első oldaltól kezdve nem tudtam eldönteni, hogy vicc-e a könyv vagy maga a valóság? Végül is megbeszéltem magammal, hogy George Cooper a vicces valóságot tárja elénk kicsit extra humorral megfűszerezve. Végig izgultam a nyomozásokat Dave Bexley-el, közben a hasamat fogtam a nevetéstől. Végre egy magyar krimi, ami a humorral jó kapcsolatban él. Olvasás közben bizonyos részeknél Rejtő Jenő neve jelent meg a szemem előtt. Öröm volt újra azt a humort olvasni amin felnőttem, amiről rengeteget meséltek otthon (Rejtő Jenő)
A karakterek szerethetőek voltak, volt bennem egy segíteni akarás a nyomozás során. 

A moly.hu-s értékelésemben egy fél csillag levonást csak azért tettem meg, mert számomra egyes részek vontatottak voltak, és hosszabb idő kellett ahhoz, hogy igazán beinduljon a történet és Dave-el. 

Ajánlom ezt a könyvet mindenkinek aki szereti a  jó krimit, aki egy igazán jót szeretne nevetni, akinek többet ér egy fifikás történet a borzongásnál. Egyszóval mindenkinek ajánlom! 

George Cooper: Gyalogút című könyvét elő lehet már rendelni az alábbi linkeken: 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!