Homonnay Gergely: Puszi, ​Erzsi!

Erzsi a Díva!

 


Először a Libri Kiadó facebook oldalán találkoztam a könyvvel egy nyereményjáték során amire jelentkeztem is, de sajnos egyik alkalommal sem voltam a nyertesek között. Ilyen az én szerencsém, Fortuna nem állt mellém, pedig tudtam volna örülni neki. Pár héttel az említett "játék" után "véletlenül" betévedtem a könyvesboltba, a bejárattal szemben Erzsi nézett vissza rám. Innentől nem volt kérdés, hogy hazajön-e velem vagy sem. 

Leírás: 

Erzsébet ​​Fenevadova minden idők legnagyobb celebritása. Egy igazi bundás királynő, szőrös fülű, bajszos díva, szupermodell, politikai szakkommentátor asszony… Sokoldalúsága szinte felsorolhatatlan, bölcsessége káprázatos – többek között ezért is teljesen jogos várományosa az elnök asszonyi posztnak.
Hívei tudják, hogy életük Erzsébet útmutatásai nélkül mit sem érne. Nagyságát gyakorta versben is megéneklik, az írástudatlanok pedig Erzsébet kifinomult ízlésének eleget téve tonhalban fejezik ki mélységes tiszteletüket.
Erzsébet jelenleg Budán, a Hotel Wardrobe Wellness Superior***** Elnöki Lakosztályában él. Sajnos szingli. Pillanatnyilag csak egyetlen, hozzá méltatlan udvari szolgálója, Gergely, próbálja megteremteni a kivételes nagyságához illő körülményeket.


"A szépség nem az arcodon van, nem is a mosolyodban, de még csak nem is a szívedben. A szépség a bundádban van, a tappancsod párnácskáiban és a bajszod végében, ahogy pöndörödik, és ami csiklandozza a másikat – akár egy életen át. (Erzsébet Fenevadova)"






Ezt a könyvet minden cica tulajdonosnak ajánlom. Vajon tudjuk-e mit gondol kedvencünk rólunk? Biztos, hogy nem! 

Erzsi nem egyszerű macska, ő egy nő, ezt szó szerint kell érteni. Minden mozzanatában a nőt testesíti meg. Valljuk be, hogy sokan magunkra ismertünk Erzsi személyiség leírásában! Úgy kell lennie mindennek, ahogy ő akarja, és nem úgy ahogy Gergely szeretné. Gondoskodik "szolgája" szórakoztatásáról, amit ő nem minden esetben díjaz. Kisebb nagyon összezörrenések ellenére egy életre szóló kapcsolatot tudhatnak a magukénak. 

A könyv erős szarkasztikus humorral van megáldva (nagyon szeretem, bevallom én is ilyen humorral rendelkezek, amit nem sok mindenki ért meg).  

Megjelenik a sorok között a mai fiatal felnőttek facebook függősége. Gergely minden Erzsivel kapcsolatos mozzanatot megoszt követőivel, és tőlük várja a megoldást egy-egy eldöntendő kérdésre.

Kedvenc idézeteim a "Puszi, Erzsi!" című könyvből: 
"Aludj sokat, mozogj rendszeresen, egyél tonhalat, és ne csak az alomba szarj, hanem a világra is. Ez a hosszú, boldog élet titka." 
"A cicászat nem szülészet, kérem szépen, és ez egy hasi műtét, nem apás szülés."

"Minden reggel, amikor új napra ébredek, kedvem lenne elharapni Gergely torkát. Hiszen oroszlán vagyok én is – csak sajnos miniatűr. (Erzsébet Fenevadova)"
"Ragadozó vagyok, még akkor is, ha tündérbogárnak néznek néha."

"A boldogság ott kezdődik, amikor azt csinálsz, amit akarsz, és nem azt, amit mondanak!" 




Remélem kicsit felkeltettem az érdeklődést Erzsi története iránt :)

Puszi, Erzsi moly.hu  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Roxforti házak története

Borsa Brown: A ​férj prostija

Az internetnek hatalma van! || Csabai Márk: Nem mondhatsz nemet!